Search
Advertisement
Wrzesień 2013
P W Ś C P S N
« Sie   Paź »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
  • TROSKA O WŁASNE ZDROWIE

    Mimo przekonania, że dbanie o koncycję zdrowotnąjest dla Polaków bardzo ważna sprawą. Deklaracje na temat zdrowia pozostająod pięciu lat stabilne. Cztery piąte badanych (81%) uważa się za osoby dbające o swoje zdrowie, w tym prawie jedna piąta (19%) nie ma co do tego wątpliwości. Do braku troski o swoje zdrowie przyznaje się już co piaty …Read More »
  • Metody FUE i FUT w transplantacji włosów – czym się różnią?

    Łysienie stanowi wstydliwy problem, który chociaż występuje u obu płci, zdecydowanie częściej dotyka mężczyzn. Aby zakryć spowodowany nim ubytek włosów, niektórzy decydują się na zabieg transplantacji włosów. Istnieją dwie metody – FUE i FUT, które mają różne zastosowanie. Problem ubytku owłosienia może być nie tylko skutkiem łysienia na głowie, ale również blizn powstałych wskutek wypadków …Read More »
  • Producenci podpasek i wkładek

    Producenci podpasek i wkładek higienicznych pojawiają się na rynku w zaskakująco szybkim tempie. Podobnie szybko zapełniają sklepowe półki i magazyny wysokiej jakości produktami, które mają spełniać oczekiwania wielu, a w zasadzie wszystkich kobiet. Na chwilę obecną oferują cienkie i zarazem nieduże podpaski, które idealnie dopasowują się do ciała i zapewniają wysoką chłonność.Read More »

Archive for

Zdrowie kręgosłupa

Prawie każdy z nas narzeka na różne dolegliwości i bóle kręgosłupa, aby temu zapobiec potrzebna jest większa świadomość społeczeństwa o zagrożeniach wynikających z złej postawy przy siedzeniu, wykonywaniu prac, nadwagi oraz małej aktywności, zbytniego przeciążenia. Myślimy,że skoro właściwie się odżywiamy to więcej nic nie musimy robić aby zachować prostą zdrową sylwetkę, a spędzenie kilka godzin dziennie siedząc nie ma większego znaczenia. Aby zapobiec rożnym skrzywieniom, złej postawie wystarczy prawidłowo dbać i zwracać większą uwagę na przybierane przez nas pozycje przy wykonywaniu różnych czynności, szukajmy oparcia dla naszych pleców,a siedzą trzymajmy do w naturalnej prostej pozycji bez zbędnych wygięć unikamy garbień i bólów karku. Robiąc codzienne zakupy podnośmy ciężkie siatki na zgiętych nogach oraz rozłóżmy ciężar na obie ręce, nawet oglądają telewizję zachowajmy dobrą pozycje opierając stopy o podłogę ,a część pleców o tył sofy, krzesła czy fotela. Zdrowie kręgosłupa zależy od nas samych jeśli będziemy przestrzegać podstawowe zasady i wzmocnimy je systematycznymi ćwiczeniami to nie będziemy wiedzieć co to znaczy ból kręgosłupa.