Search
Advertisement
Wrzesień 2013
P W Ś C P S N
« Sie   Paź »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
  • Zdrowie to podstawa

    Aby na długo cieszyć się zdrowym wyglądem, samopoczuciem, kondycją musimy przestrzegać i zwracać uwagę na kilka aspektów, zdrowie to podstawa to prawda znana nie od dziś człowiek zdrowy to zadowolony, pozytywnie nastawiony do świata, z dużą dawką energii i chęci do działania. Zapewniając sobie dobry stan przede wszystkim musimy unikać stresów i o siebie dbać, …Read More »
  • Zdrowie jest bogactwem

    Zdrowie jest bogactwem o które warto bez przerwy dbać, właściwie się odżywiać oraz jak najwięcej czasu spędzać na świeżym powietrzu, dopiero zdajemy sobie sprawę jak bezecny jest ogólny dobry naszego organizmu : fizyczny, psychiczny oraz odczucia jakich kol wiek schorzeń, gdzie wszystko działa prawidło i zapewnia równowagę,a zaczynające się dolegliwości czy choroby jakie to jest …Read More »
  • Zdrowie z pigułce

    Doskonały magazyn poruszający wszystkie tematy dotyczące zdrowia, urody zawiera praktyczne porady oraz wyjaśnia wiele kwestii medycznych, profilaktycznych oraz dietetycznych. Zdrowie w pigułce przydatne zarówno dla kobiet oraz mężczyzn, zawarte tematy jak i pytania przydatne są dla obojga płci mimo oczywistych różnic zdrowie mamy tylko jedno i potrzebne jest systematyczne i właściwe podejście, dbanie o kondycje …Read More »

Archive for

Zdrowie i dieta na stawy

Problemy związane ze stawami to jedno z najszczęśniejszej spotykanych schorzeń które może wywołać duże szkody w organizmie, zawsze zaczynają się nie winie i są początkowo bagatelizowane. Zdrowie i odpowiednia dieta na stawy pomoże nam zachować sprawność, wzmocnić i ułatwić ich funkcjonowanie jest bardzo ważna i wspomaga leczenie. Oczywiście pierwsze to nie możemy przybierać na wadze, musimy zacząć kontrolować swoje kilogramy, gdyż nadmiar zbytnio obciąża stawy. Naturalne substancje przeciwzapalne, które hamują proces zapalny w tkankach stawów to: kurkuma ma znakomity wpływ i wchłania się znakomicie, następny to imbir, nie powinno zabraknąć kwasów omega -3 w diecie, otręby, warzywa strączkowe, makaron razowy, nabiał. Zdrowie i odpowiednia dieta na stawy zależy od naszego odżywiania i bezpośrednio wpływa na kondycję naszych stawów, gdyż w dużym stopniu jest budulcem, więc jeśli chcemy się cieszyć długo sprawnymi stawami dodajmy do codziennych posiłków wyżej wymienione produkty.